Ernie-Manik FotoPage
Untuk Tempahan Sila Hubungi 019-3558122
By: Ernie Manik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Thursday, 16-Jul-2009 08:00 Email | Share | | Bookmark
Sulam

 
 
Baju ni sebenarnya dah bersulam, tapi tuannya minta letak manik sikit-sikit dan tak nak penuh sangat.manik pun letak kat tangan sahaja



Thursday, 16-Jul-2009 07:53 Email | Share | | Bookmark
V

kali ni baju budak. buat yang sample je sebab dah di pesan gitukan???



Thursday, 25-Jun-2009 07:27 Email | Share | | Bookmark
Tabur daaa

kali ni buat kat leher aje bawa ke bawah dalam 11 inci selebar 2inci. nak nangis pun ade sebab dalam tempoh 2 hari nak kene siapkan...ape pun layan je gambar ni yer... nak komen sangat2la di alu2kan





Monday, 22-Jun-2009 03:37 Email | Share | | Bookmark
Opel

 
 
 
View all 4 photos...
uall tahukan macammana rupa kain Opel? rasanya lebih nipis dari kulit bawang tuannya suruh buat supaya bajunya nampak mahal....
dulu ade beli nota ngan kak ain tapi cari2 tak jumpa, teringat pulak pernah sekali buat kat baju mak design kak ain kite pun buat kat baju kain opel ni... agak2 boleh ke di pandang mahal??



Monday, 1-Jun-2009 02:04 Email | Share | | Bookmark
Baju Sendiri

tangan
bahagian pinggang
siku
selalu baju orang yang kite buat, tapi kali ni kite dapat jugak buat baju sendiri
nak pakai pegi kenduri la konon....




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net